Wednesday, April 3, 2013

day by day..


i've been meaning to compose this pictures since last year..been taking photos of my baby from day 1 - day 40 but then I was toooooo busy coping with my motherhood life..skrang baru mood nk compile gambar2 tu datang tp malangnyaaaaa….my handphone did not have mercy towards me and some of the pictures has been deleted without notice (salah saya) after i reformat it! how could u do this to me??? i've been very faithful for yearsssssss ok sedih gilerrrr sb saya adalah seorang yang loyal kepada benda2 yang berbakti kepada saya :D (siap nangis ok!) sediah sb dia rosak! i dont want another new handphone! the last handphone pun i used it for 7 years kot..tak kisahlah orang cakap outdated ke apa..as long as im happy with it! i think my laptop is next (selalu buat hal) but i dont think i will be that sad because i already expected it hehe fyi im using my dear husband's lappy..

ok..ok..thease are the pictures that i sempat selamatkan..tp from day 1 to 20 je..tu pun ada 4 keping yang  telah di delete..meaning 4 hari tak ada..saya buat ni sb nak tgk how muka my baby transform dari hari ke hari..skin color tu mmg obvious sgt! time keluar tu gelap sikit..not too gelap tp di sebabkan skin color my husband tu fair n mine is not that tan..so i assume tu adalah gelap..hahhh tu la time pregnant suka sgt mkn chocolate cake..milo..coke! coke tu paling sukaaaaaaaaa! smp time nk push tu pun saya merayu kt doktor tu bagi saya minum coke! hehe my not so little sister selalu remindkan..jangan la minum or mkn benda2 gelap nanti baby keluar gelap..tp saya buat tak tahu je sb dah kempunan nk makannnnnn :D

anyways the last pic tu day number 20..rambut dah kena cukur licin habisssss...enjoy the pics!



No comments: