Friday, April 26, 2013

mini kurung for preggy mommies~


mari lah saya share dgn anda semuaa....baju kurung modern dwi fungsi..fungsi ke? i mean boleh dipakai ketika pregnant atau tidak..hehe  i believe time orang pregnant tak suka baju yang sendat melekat kt body kan..ke saya je mcm tu?? sb tu la i prefer to wear a jubah or gown..gown ke maxi dress?? 



anyways...baju ni di buat ketika perkahwinan my not so little sister..i was boring with the bajus that i have to wear for few majlis..kalau tak jubah..mesti maxi..almost vomit hahaha sb tu la saya request for mini kurung..specially design for pregnant woman..i was 5months pregnant tp perut mengalahkan org yang dah sampai bulan..org tgk perut saya pun mesti mcm takut..kalau saya pergi mana2 mesti orang stare! pandangan yang mcm 'oh-perut-gila-besar-awas-akan-meletup-bila-bila-masa' sb itulah saya lagi selesa ddk di rumah time pregnant :D


ini lahhh baju nya..

pastikan ada ropol2 utk bahagian perut..
kat kain pula..ckp kt tailor tu bt mcm diatas supaya
kita n  baby dalam perut selesa

hah..ini lah diaaa tadaaa

ini saya pakai time saya tidak lagi pregnant..
tp kena letak brooch kt bahagian tgh dada tu


note: sadly..pic time saya pakai baju ni time pregnant tidak dijumpai laaaa pulokkkk :s (sakit hati tibo2)

No comments: